Помітила, що із закінченням третього тижня* закінчився модуль 1 «Проектування».
Стало зрозуміло, чому було так важко, принаймні мені.
За одним із законів Мерфі:
Крім того, ніколи проектування для мене не було легкою задачею у силу психологічних особливостей. На жаль, «генератор ідей» - це не про мене.
Але є і позитив. У модулі дуже докладно, можна сказати, покроково описаний цей непростий процес – проектування. Що дало можливість пройти складний шлях для виконання даного завдання. Сподіваюсь, у майбутньому набуті знання і навички стануть у нагоді ще у багатьох випадках.
Отже, протягом цього тижня вдалося поки що тільки продумати орієнтовні завдання (без змістового наповнення) практично до всього курсу. Як зразок внесла перелік завдань до 1 тижня у своєму курсі. У подальшому вони (завдання) будуть уточнюватись і наповнюватись конкретним змістом.
Спроектувала і розробила презентацію. Не можу сказати, що це перша презентація у моєму житті. Але, як писали колеги у форумі, знаючи як треба, не завжди застосовувала знання, а інколи і важко було їх застосувати. Дякувати колегам, вони теж писали про такі нюанси, тому не так страшно, що це тільки у мене. Не можу сказати, що своєю презентацією (результатом) задоволена повною мірою. Але задоволена, що спробувала максимально дотриматись наданих у розділі порад, наскільки це було можливо. Також розміщення презентації у курсі викликали певні питання, які поки залишились без відповіді.
Дуже цікаво було познайомитись з думками колег у форумі «Оцінка якості презентації». Думаю, що потрібно уже створювати невелику бібліотеку і колекцію відповідних посилань, щоб зберегти ці «цінності» і у подальшому більш глибоко переосмислити дану інформацію і застосовувати на практиці.
Зробила і свій невеликий допис у цьому форумі, спробувавши «зазирнути глибше» і побачити, де корені такого сьогодні широко розповсюдженого явища, як презентація. Була здивована, що не таке воно вже й молоде. 100 років – вік чималенький.
Моє повідомлення у форумі:
Висновки:
Робота над завданнями першого модуля взагалі і третього тижня, зокрема була насиченою, але плідною.
Знання і навички, отримані за цей час практичні і їх можна застосовувати у багатьох випадках – постановка цілей, створення проекту, а потім по ньому чого-небудь.
* Відкритий дистанційний курс «Технології розроблення дистанційного курсу - 2014»
**Олімпіада з інформатики
*** Інформація про VIІI міжнародну науково-практичну Інтернет-конференцію “Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці”
Стало зрозуміло, чому було так важко, принаймні мені.
За одним із законів Мерфі:
«Складна система, спроектована наспіх, ніколи не працює, і виправити її, щоб заставити працювати, неможливо».Мабуть проектування дистанційного курсу можна віднести до проектування складної системи. Не дивлячись на те, що у моєму конкретному випадку задача полегшена тим, що дисципліна, яку розробляю, - базова, є пакет нормативних документів. І все ж за час роботи над цим модулем дізналась багато «підводних течій» у своїй темі, що теж додало певних труднощів і відняло дорогоцінний час.
Крім того, ніколи проектування для мене не було легкою задачею у силу психологічних особливостей. На жаль, «генератор ідей» - це не про мене.
http://tipsbank.ru/polezniesovety/2013/08/15/kak-pravilno-napisat-otzyv.html |
Отже, протягом цього тижня вдалося поки що тільки продумати орієнтовні завдання (без змістового наповнення) практично до всього курсу. Як зразок внесла перелік завдань до 1 тижня у своєму курсі. У подальшому вони (завдання) будуть уточнюватись і наповнюватись конкретним змістом.
Спроектувала і розробила презентацію. Не можу сказати, що це перша презентація у моєму житті. Але, як писали колеги у форумі, знаючи як треба, не завжди застосовувала знання, а інколи і важко було їх застосувати. Дякувати колегам, вони теж писали про такі нюанси, тому не так страшно, що це тільки у мене. Не можу сказати, що своєю презентацією (результатом) задоволена повною мірою. Але задоволена, що спробувала максимально дотриматись наданих у розділі порад, наскільки це було можливо. Також розміщення презентації у курсі викликали певні питання, які поки залишились без відповіді.
Дуже цікаво було познайомитись з думками колег у форумі «Оцінка якості презентації». Думаю, що потрібно уже створювати невелику бібліотеку і колекцію відповідних посилань, щоб зберегти ці «цінності» і у подальшому більш глибоко переосмислити дану інформацію і застосовувати на практиці.
Зробила і свій невеликий допис у цьому форумі, спробувавши «зазирнути глибше» і побачити, де корені такого сьогодні широко розповсюдженого явища, як презентація. Була здивована, що не таке воно вже й молоде. 100 років – вік чималенький.
Моє повідомлення у форумі:
Что такое хорошая Презентация. Какие ее особенности.
Что привлекает и что отталкивает слушателя.
Что категорически запрещено в презентации.
Дуже вдячна колегам за слушні поради і корисні посилання. Так як все, що стосується сучасного стану такого явища як презентація взагалі і комп’ютерна і навіть інтерактивна презентація зокрема, на мій погляд, висвітлено у форумі всебічно і об’ємно, вирішила зазирнути у контекст. Так би мовити, знайти витоки. Пошукові запити на кшталт «Історія виникнення презентацій», «Звідки походять презентації», «Витоки презентацій» релевантних результатів не дали. Але все ж ситуація не безнадійна. Я пригадала, як вчили на курсі «Куратор змісту» шукати за контекстом, ввела пошуковий запит з «суміжною» назвою «Фотодрама» і знайшла ті самі витоки. Виявляється, у цьому році, а саме 11.01.2014 року, виповнилося 100 років з дня цікавої події.
Далі російський текст, бо вся знайдена інформація – російською.
Цитата из Википедии: ««Фотодрама творения» — слайдовый библейский фильм, выпущенный в 1914 году Обществом Сторожевой башни, Исследователями Библии. Несмотря на то, что в то время ещё не было звуковых фильмов, этот фильм был со звуком.»
Фотодрама творения
Кинопоиск «почтил вниманием» это произведение
Фото-драма творения
Навряд чи тоді були якісь критерії до створення того, що стало «прабатьком» і кіно і презентацій, таких як ми знаємо їх сьогодні, але успіх твору був приголомшливий:
«На протяжении последующих трех лет ее смогли увидеть 16 миллионов человек в США и Европе.»
Сценарий Фото-драмы сотворения
Це приблизно 15 чоловік щодня переглядало фотодраму протягом трьох років.
Сучасний ресурс, де можна було б створити щось подібне (презентацію з фото, яку можна супроводжувати голосом) знайшла тут.
Можна записати і одразу дивитись як кіно:
ІІ етап олімпіади з інформатики 2012 року**
А можна проводити такі презентації у будь-який момент для он-лайн аудиторії, синхронно супроводжуючи голосом у зручний час:
VIІI міжнародна науково-практична Інтернет-конференція “Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці”*** , використовуючи засоби сайту.
На майбутнє планую більш докладно познайомитись з ресурсами, які дозволяють створювати презентації он-лайн. Ті, що створені у prezi.com, дуже сподобались.
Висновки:
Робота над завданнями першого модуля взагалі і третього тижня, зокрема була насиченою, але плідною.
Знання і навички, отримані за цей час практичні і їх можна застосовувати у багатьох випадках – постановка цілей, створення проекту, а потім по ньому чого-небудь.
* Відкритий дистанційний курс «Технології розроблення дистанційного курсу - 2014»
**Олімпіада з інформатики
*** Інформація про VIІI міжнародну науково-практичну Інтернет-конференцію “Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці”
Забыл сказать про построение курса. Мне кажется, не стоит сначала давать объектное программирование, потом. Excel и Acess. Лучше идти по нарастающей. Сначала Офис, потом программирование, потом программирование в Офисе.
ОтветитьУдалитьСогласна. Раньше так и было. Но... в данном случае вынуждена придерживаться официальной программы :(
ОтветитьУдалить