Моя перша карта пам'яті:
Вирішила створити карту пам’яті викладача, щоб з чогось почати упорядковувати і розвивати її. Давно хотіла і тільки тепер, завдяки участі у цьому курсі, «дійшли руки».
Найбільш важливі, на сьогоднішній день, для мене інструменти:
У розділі Джерела інформації – мережа інтернет – блоги колег, сайти необхідної тематики.
Планую поповнити цю «гілку» тими інструментами, які опановувала на 3-му тижні навчання у курсі. Також розвинути «підгілку», яка відображатиме використання засобів (Твітер, Paper.li, Scoop саме у навчальному процесі для більш ефективного пошуку найсвіжішої інформації з тем предмету.
У розділі Інструменти збереження інформації:
Evernote – поки що використовую суто для збереження інформації, яка може бути корисною.
Планую через сумісні блокноти безпосередньо надавати доступ до певних матеріалів широкому загалу.
Соціальні закладки – планую розширити використання сервісу Diigo, щоб також давати доступ до необхідних матеріалів безпосередньо, використовуючи засоби цієї програми.
Найбільше користуюсь офісними програмами для створення навчальних матеріалів.
Планую освоїти додаткові інструменти створення навчальних матеріалів, наприклад ті, про які говорилось у «подарунковому» вебінарі Бугайчука К.Л., принаймні деякі з них.
Також раніше певний час користувалась засобами СДН «Прометей», в основному, для тестування студентів.
У майбутньому планую розмістити свій курс у СДН Moodle, щоб студентам було зручніше користуватись створеними для них матеріалами, а також використовувати інші засоби цієї СДН у навчальному процесі. І у подальшому відобразити це у карті пам’яті.
І наостанок. Завдяки покроковій інструкції використання даного сервісу у блозі Назар’євої Світлани справилась із поставленим завданням досить швидко і легко. Дякую, Світлано!
Вирішила створити карту пам’яті викладача, щоб з чогось почати упорядковувати і розвивати її. Давно хотіла і тільки тепер, завдяки участі у цьому курсі, «дійшли руки».
Найбільш важливі, на сьогоднішній день, для мене інструменти:
У розділі Джерела інформації – мережа інтернет – блоги колег, сайти необхідної тематики.
Планую поповнити цю «гілку» тими інструментами, які опановувала на 3-му тижні навчання у курсі. Також розвинути «підгілку», яка відображатиме використання засобів (Твітер, Paper.li, Scoop саме у навчальному процесі для більш ефективного пошуку найсвіжішої інформації з тем предмету.
У розділі Інструменти збереження інформації:
Evernote – поки що використовую суто для збереження інформації, яка може бути корисною.
Планую через сумісні блокноти безпосередньо надавати доступ до певних матеріалів широкому загалу.
Соціальні закладки – планую розширити використання сервісу Diigo, щоб також давати доступ до необхідних матеріалів безпосередньо, використовуючи засоби цієї програми.
Найбільше користуюсь офісними програмами для створення навчальних матеріалів.
Планую освоїти додаткові інструменти створення навчальних матеріалів, наприклад ті, про які говорилось у «подарунковому» вебінарі Бугайчука К.Л., принаймні деякі з них.
Також раніше певний час користувалась засобами СДН «Прометей», в основному, для тестування студентів.
У майбутньому планую розмістити свій курс у СДН Moodle, щоб студентам було зручніше користуватись створеними для них матеріалами, а також використовувати інші засоби цієї СДН у навчальному процесі. І у подальшому відобразити це у карті пам’яті.
І наостанок. Завдяки покроковій інструкції використання даного сервісу у блозі Назар’євої Світлани справилась із поставленим завданням досить швидко і легко. Дякую, Світлано!
Комментариев нет:
Отправить комментарий